Regulamin  sklepu

 

             I.         Postanowienia ogólne

 

1)     Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady korzystania ze Sklepu Internetowego oraz sposób świadczenia usług drogą elektroniczną i sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem Sklepu Internetowego https://dragon-komp.pl/ PHU Dragon-Komp Daniel Bieniek ul. Barcelońska 15a/1, 81-198 Pogórze.

2)   Kontakt z Usługodawcą odbywa się poprzez:

a.    Adres poczty elektronicznej programy.dragonkomp@gmail.com

b.    Telefonicznie pod numerem +48 502 963 707,

c.    formularz zgłoszeniowy dostępny pod adresem https://dragon-komp.pl/kontakt

3)   Niniejszy Regulamin jest nieprzerwanie dostępny w witrynie internetowej https://dragon-komp.pl/content/regulamin-sklepu w sposób umożliwiający Użytkownikom jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.

 

1.      Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

1)     Dni robocze– są to dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;

2)   Klient– osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu;

3)   Kodeks Cywilny– ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);

4)   Konto– przydzielona danemu Klientowi część Sklepu Internetowego za pomocą którego Klient może dokonywać określonych działań w ramach Sklepu Internetowego;

5)   Regulamin– niniejszy dokument;

6)   Rejestracja – jednorazowa czynność, polegająca na utworzeniu przez Klienta Konta, dokonana z wykorzystaniem formularza rejestracyjnego udostępnionego przez Sprzedawcę na stronie Sklepu internetowego;

7)   Sklep Internetowy (Sklep) – strona internetowa dostępna pod adresem: https://dragon-komp.pl/ wraz z wszystkimi podstronami, za pośrednictwem których Klient może w szczególności składać Zamówienia.

8)   Sprzedawca – Daniel Bieniek prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: DANIEL BIENIEK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "DRAGON-KOMP", adres: ul. Barcelońska, nr 15a, lok. 1, 81-198 Pogórze, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, NIP: 629 187 83 82, Regon: 241640572, pełniący funkcję dystrybutora zgodnie z definicją zawartą w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2023/988 (GPSR).

9)   Towar– produkty prezentowane w Sklepie Internetowym, których opis jest dostępny przy każdym z prezentowanych produktów;

10) Umowa sprzedaży– umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem;

11)   Usługi – usługi świadczone przez Sprzedawcę na rzecz Klientów drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.);

12) Ustawa o prawach konsumenta– ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, Nr 827);

13) Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną– ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);

14) Zamówienie– oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.

15) Administrator - Daniel Bieniek prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: DANIEL BIENIEK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "DRAGON-KOMP", adres: ul. Barcelońska, nr 15a, lok. 1, 81-198 Pogórze, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, NIP: 629 187 83 82, Regon: 241640572

16) Użytkownik - użytkownik lub osoba korzystająca z usług pośrednich lub innych usług społeczeństwa informacyjnego dostarczanych przez Administratora.

17) Treści - informacje przekazywane przez Użytkownika w dowolnej formie za pośrednictwem Strony, mediów społecznościowych lub innych platform należących do Administratora bądź przez niego moderowanych, w szczególności w ramach Strony albo udostępnionych Użytkownikowi funkcjonalności tych miejsc.

18) Nielegalne Treści - informacje, które same w sobie lub przez odniesienie do działania, w tym sprzedaży towarów, usług cyfrowych lub treści cyfrowych lub świadczenia usług, nie są zgodne z prawem Unii lub z prawem jakiegokolwiek państwa członkowskiego, które jest zgodne z prawem Unii, niezależnie od konkretnego przedmiotu lub charakteru tego prawa.

19) Moderacja Treści - działania, bez względu na to czy są one zautomatyzowane, podejmowane przez dostawców usług pośrednich, których celem jest, w szczególności, wykrywanie, identyfikowanie i zwalczanie nielegalnych treści lub informacji niezgodnych z warunkami korzystania z ich usług, przekazywanych przez odbiorców usługi, w tym wdrażane środki, które wpływają na dostępność, widoczność i osiągalność takich nielegalnych treści lub informacji, takie jak depozycjonowanie takich treści lub informacji, demonetyzacja, uniemożliwienie dostępu do nich lub ich usunięcie, lub które wpływają na możliwość przekazywania takich informacji przez odbiorców usługi, takie jak zamknięcie lub zawieszenie konta odbiorcy;

20)        Usługa pośrednia - jedna z następujących usług społeczeństwa informacyjnego:

- usługę „zwykłego przekazu” polegającą na transmisji w sieci telekomunikacyjnej informacji przekazanych przez Użytkownika lub na zapewnianiu dostępu do sieci telekomunikacyjnej;

- usługę „cachingu” polegającą na transmisji w sieci telekomunikacyjnej informacji przekazanych przez Użytkownika, obejmującą automatyczne, pośrednie i krótkotrwałe przechowywanie tej informacji, dokonywane wyłącznie w celu usprawnienia późniejszej transmisji informacji na żądanie innych odbiorców;

- usługę „hostingu” polegającą na przechowywaniu informacji przekazanych przez Użytkownika oraz na jego żądanie.

21) Platforma internetowa - usługa hostingu, która na żądanie Użytkownika przechowuje i rozpowszechnia publicznie informacje, chyba że takie działanie jest nieznaczną lub wyłącznie poboczną cechą innej usługi lub nieznaczną funkcją głównej usługi i ze względów obiektywnych i technicznych nie można z niej skorzystać bez takiej innej usługi, a włączenie takiej cechy lub funkcji w taką inną usługę nie jest sposobem na obejście stosowania DSA. W myśl tej definicji Strona nie jest Platformą internetową i nie podlega obowiązkom wskazanym w DSA dla platform internetowych.

22)        Publiczne rozpowszechnianie - udostępnianie informacji na żądanie Użytkownika, który przekazał informacje, potencjalnie nieograniczonej liczbie osób trzecich.

23)        Produkt - każdy przedmiot, połączony lub niepołączony z innymi przedmiotami, dostarczany lub udostępniany za wynagrodzeniem lub bez, w tym w ramach świadczenia usługi, który jest przeznaczony dla konsumentów lub którego konsumenci mogliby używać w dających się racjonalnie przewidzieć warunkach, nawet jeżeli nie jest dla nich przeznaczony;

24)        Produkt bezpieczny - każdy produkt, który w zwykłych lub dających się racjonalnie przewidzieć warunkach używania, w tym w rzeczywistym czasie używania, nie stwarza jakiegokolwiek ryzyka lub jedynie minimalne ryzyko zgodne z jego używaniem, uważane za dopuszczalne i odpowiadające wysokiemu poziomowi ochrony zdrowia i bezpieczeństwa konsumentów;

25)        Produkt niebezpieczny - każdy produkt, który nie jest "produktem bezpiecznym";

26)        DSA - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (akt o usługach cyfrowych).

27)        GPSR - Rozporządzenie 2023/988 w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów, zmieniające rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1025/2012 i dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2020/1828 oraz uchylające dyrektywę 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego i Rady i dyrektywę Rady 87/357/EWG

 

            II.         Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego

 

1)     Korzystanie ze Sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych:

a.    Komputer z dostępem do Internetu,

b.    Dostęp do poczty elektronicznej,

c.    Przeglądarka internetowa Internet Explorer w wersji 11 lub nowszej, Firefox w wersji 28.0 lub nowszej lub Chrome w wersji 32 lub nowszej,

d.    Włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.

2)   Niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,

3)   Korzystania ze Sklepu internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,

4)   Niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),

5)   Korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla Sprzedawcy,

6)   Korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,

7)   Korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.

8)   Korzystanie ze Sklepu internetowego oznacza każdą czynność Klienta, która prowadzi do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi w Sklepie.

 

1.     Usługi

 

1)     Sprzedawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu Internetowego korzystanie z bezpłatnych Usług polegających na:

a.    Przeglądaniu informacji zamieszczonych w Sklepie Internetowym,

b.    Prowadzeniu Konta w Sklepie Internetowym,

c.    Udostępnianiu interaktywnego formularza umożliwiającego Klientom złożenie Zamówienia w Sklepie,

d.    Udostępnianiu interaktywnego formularza umożliwiającego Klientom kontakt ze Sprzedawcą,

e.    Zamieszczaniu wypowiedzi (recenzji) o Towarach w Sklepie.

2)   Wskazane w pkt. 1) Usługi świadczone są przez Sprzedawcę 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

3)   Umowa o:

a.    świadczenie usługi polegającej na przeglądaniu informacji zamieszczonych w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą zamknięcia przez Klienta strony internetowej Sklepu,

b.    świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Klienta żądania usunięcia Konta lub skorzystania z przycisku „Usuń Konto”,

c.    świadczenie usługi polegającej na udostępnianiu interaktywnego formularza umożliwiającego Klientom złożenie Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia,

d.    świadczenie usługi polegającej na udostępnianiu interaktywnego formularza umożliwiającego Klientom kontakt ze Sprzedawcą jest zawierana na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą udzielenia odpowiedzi przez Sprzedawcę.

4)   Usługa prowadzenia Konta w Sklepie Internetowym dostępna jest po dokonaniu Rejestracji. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu.

5)   Warunkiem Rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych, jako obowiązkowe.

6)   W przypadku naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń z wyznaczeniem stosownego terminu może rozwiązać umowę o świadczenie Usług z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia.

7)   Sklep ma prawo do organizowania okazjonalnych konkursów i promocji, których warunki każdorazowo zostaną podane na stronach internetowych Sklepu.

8)   Promocje w Sklepie nie podlegają łączeniu, o ile Regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.

 

2.    Procedura zawarcia Umowy sprzedaży

 

1)     Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

2)   Warunkiem złożenia Zamówienia jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.

3)   Za pośrednictwem formularza Zamówienia, Zamówienia mogą być składane przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu.

4)   Złożenie Zamówienia może nastąpić poprzez:

a.    Wypełnienie elektronicznego formularza Zamówienia, obejmującego dane Klienta potrzebne do realizacji Zamówienia, a w szczególności: imię i nazwisko, miejsce zamieszkania oraz adres e-mail,

b.    Wykorzystanie danych osobowych Klienta uzyskanych w wyniku uprzedniej rejestracji w Sklepie (zakup za pomocą Konta Klienta).

c.    W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego i udostępnionego w nim formularza Zamówienia należy dokonać wyboru towarów, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.

d.    Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.

5)   Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie w sposób jasny i widoczny podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:

a.    opisu przedmiotu Zamówienia,

b.    jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług wraz z podatkami, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów, (jeśli występują),

c.    sposobu kontaktu ze Sprzedawcą,

d.    wybranej metody i terminu płatności,

e.    wybranego sposobu dostawy,

f.      czasu dostawy,

g.    danych do faktury

6)   W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu oraz potwierdzenie zapoznania się z „Pouczeniem o odstąpieniu od umowy”, podanie danych osobowych oznaczonych, jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.

7)   Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi złożenie Sprzedawcy, oferty zawarcia umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem Zamówienia.

8)   Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail potwierdzającą wpłynięcia Zamówienia (wraz z indywidualnym nr Zamówienia), zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.

9)   Następnie Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie złożenia przez Klienta Zamówienia, które stanowi oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty, o której mowa w pkt. 11 powyżej.

10) Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów, następuje poprzez przesłanie ich Klientowi na podany adres e-mail oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Towar wydruku potwierdzenia, specyfikacji Zamówienia oraz faktury VAT.

11)   Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.

 

2a. Dostawa

 

1)     Dostawa Towarów jest ograniczona do terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i państw UE i odbywa się na adres e-mail wskazany przez Klienta w trakcie składania zamówienia

2)   Forma dostawy zamówionych Towarów odbywa się drogą elektroniczną, poprzez przesłanie na adres e-mail Klienta.

3)   Dostawa jest realizowana niezwłocznie, nie później niż w terminie 24h od zawarcia umowy.

4)   Sprzedawca odpowiada za wady rzeczy zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, w szczególności 556 oraz 5561 -5565Kodeksu Cywilnego.

 

          III.         Ceny i metody płatności

 

1)     Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki.

2)   Zamawiając dany towar, można zapłacić za zamówiony towar gotówką przy odbiorze lub wybrać inną formę płatności:

a.    Przelew Bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (PKO BP 29 1020 2368 0000 2102 0646 1547)

b.    Płatność w systemie Online - (Przelewy24)

 

         IV.         Informacje ogólne w sprawach DSA

 

1)     Niniejszy regulamin określa zasady i zakres obowiązków Użytkownika oraz Administratora, które wynikają z korzystania z usług, w tym z dodawania treści cyfrowych przez Użytkownika w Sklepie i ich moderowaniu przez Administratora.

2)   Niniejszy Regulamin został opracowany zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (akt o usługach cyfrowych).

3)   Administrator świadczy usługi pośrednie, umożliwiając Użytkownikowi publikowanie recenzji dotyczących poszczególnych produktów na Stronie internetowej.

4)   W ramach Sklepu decyzje nie są podejmowane w sposób algorytmiczny, w tym także decyzje dotyczące odwołań Użytkowników.  

5)   Użytkownik Portalu ma prawo zrezygnować z korzystania z usług w dowolnym momencie. Może to zrobić poprzez dostępne opcje, takie jak kliknięcie odpowiednich przycisków umożliwiających usunięcie konta, wypisanie się z określonej usługi lub samodzielne usunięcie zamieszczonych przez siebie Treści. W celu zakończenia korzystania z usług Użytkownik może również skontaktować się z Administratorem, korzystając z danych kontaktowych wskazanych w niniejszym Regulaminie.

6)   Pozostałe warunki korzystania ze Strony określają:

a.    polityka prywatności https://dragon-komp.pl/content/polityka-prywatnosci w zakresie gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania danych osobowych pozyskanych przez Stronę oraz polityki plików cookies;

b.    pkt II niniejszego regulaminu, w którym zostały określone zasady korzystania ze Sklepu Internetowego.

 

           V.         Punkt kontaktowy w sprawach DSA dla organów państw członkowskich, Komisji i Rady Usług Cyfrowych

 

1)     Kontakt z Administratorem możliwy jest:

a.    pisemnie na adres: PHU Dragon-Komp Daniel Bieniek ul. Barcelońska 15a/1, 81-198 Pogórze

b.    drogą elektroniczną na adres: programy.dragonkomp@gmail.com

c.    przez formularz zgłoszeniowy dostępny pod adresem https://dragon-komp.pl/kontakt

2)   Kontakt z Administratorem możliwy jest w języku polskim.

 

 

         VI.         Punkt kontaktowy w sprawach DSA dla odbiorców usług

 

1)     Odbiorcy usług mogą skontaktować się z Administratorem:

a.    pisemnie na adres: PHU Dragon-Komp Daniel Bieniek ul. Barcelońska 15a/1, 81-198 Pogórze

b.    drogą elektroniczną na adres: programy.dragonkomp@gmail.com

c.    przez formularz zgłoszeniowy dostępny pod adresem https://dragon-komp.pl/kontakt

2)   Komunikacja z Administratorem odbywa się w języku polskim.

 

        VII.         Zamieszczanie treści nielegalnych

 

1)     W przypadku gdy Użytkownik zamierza zamieścić jakiekolwiek Treści Użytkownika, za pomocą dostępnych funkcji Systemu, jest on obowiązany do zredagowania Treści Użytkownika zgodnie z regułami języka polskiego, dbając o ich rzeczowy i merytoryczny charakter.

2)   Niedozwolone jest zamieszczanie przez Użytkownika w ramach Sklepu lub mediów społecznościowych Administratora Treści, które:

a.    stanowią nielegalne treści w rozumieniu Aktu o Usługach Cyfrowych (DSA) lub w inny sposób naruszają postanowienia niniejszego Regulaminu bądź dobre obyczaje.

b.    Godzą w prawa i wolności osób,  w tym są niezgodne z dobrymi obyczajami, zwłaszcza takich które zawierają treści obraźliwe, naruszające uczucia religijne, poglądy polityczne i dobra osobiste osób trzecich, lub wskazują na brak szacunku zgodnego z ogólnie pojętymi normami społecznymi i zasadami współżycia społecznego, treści o charakterze rasistowskim, wulgarnym, nawołujące do przemocy, zawierające treści pornograficzne, promujące ideologie totalitarne (np. nazizm, faszyzm, komunizm), groźby bezprawne, nawoływanie do stosowania przemocy w celach politycznych lub społecznych, a także treści szerzące dyskryminację lub nienawiść ze względu na narodowość, pochodzenie etniczne, rasę, wyznanie, bezwyznaniowość lub orientację seksualną czy też nakłaniające do popełnienia czynów zabronionych i nieodpowiednie dla małoletnich użytkowników, itp.;

c.    mają charakter reklamowy, marketingowy lub handlowy, itp.;

d.    naruszają prawa osób trzecich, w tym prawa autorskie czy prawa własności intelektualnej albo zmierzające do ujawnienia tajemnicy państwowej, służbowej czy tajemnicy przedsiębiorstwa lub innych informacji poufnych, itp.;

e.    zawierają treści o charakterze hejtu, spamu, dezinformacji, znieważające osoby, grupy społeczne, firmy lub inne podmioty, itp.;

f.      nie są związane z działalnością Sklepu, jego tematyką itp.

 

      VIII.         Odpowiedzialność Administratora

 

Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za Treści Użytkownika, a zwłaszcza za nielegalne Treści dodawane i pozostawione w ramach Sklepu, w przypadku, gdy działania Użytkownika są sprzeczne z niniejszym regulaminem lub przepisami prawa powszechnie obowiązującego i zasadami współżycia społecznego oraz dobrymi obyczajami.

 

          IX.         Zgłaszanie Treści Nielegalnych, Moderacja Treści, Odwołania

 

1)     W przypadku, gdy użytkownik uzna daną Treść za Nielegalną albo Treść niezgodną z zapisami niniejszego Regulaminu jest uprawniony do dokonania zgłoszenia Administratorowi takiej Treści drogą elektroniczną na adres wskazany w pkt VI niniejszego regulaminu - Punkt kontaktowy w sprawach DSA dla odbiorców usług. W zgłoszeniu Użytkownik powinien wskazać lokalizację Treści, umożliwiając Administratorowi jej identyfikację, oraz dostarczyć wszelkie niezbędne informacje potrzebne do rozpatrzenia zgłoszenia, w tym swoje dane kontaktowe oraz, jeśli to możliwe, dane osób trzecich zaangażowanych w sprawę. W tym celu użytkownik może skorzystać z formularza zgłoszenia Nielegalnych Treści, stanowiącego załącznik do Regulaminu.

2)   W celu umożliwienia i ułatwienia oceny, w zgłoszeniu Użytkownik powinien podać następujące informacje, zgodnie z art. 16 DSA, tj.:

a.    wystarczająco uzasadnienie powodów, dla których dana osoba lub dany podmiot uważa, że dana treść jest nielegalna,

b.    jasne wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji treści nielegalnej, takiej jak dokładny adres URL lub dokładne adresy URL, oraz w stosownych przypadkach, dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację nielegalnych treści (screen, zdjęcie), etc;

c.    imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3–7 dyrektywy 2011/93/UE;

d.    oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne.

3)   Administrator bez zbędnej zwłoki powiadamia Użytkownika o otrzymaniu zgłoszenia danej Treści o ile zgłoszenie zawiera elektroniczne dane kontaktowe osoby lub podmiotu, które dokonały zgłoszenia.

4)   Administrator podejmuje decyzję w ramach zgłoszenia w terminie 14 dni od daty wpływu zgłoszenia.

5)   Administrator dokonuje wszelkich starań, aby rozpatrzenie zgłoszenia nastąpiło w sposób terminowy, niedyskryminujący, obiektywny i niearbitralny.

6)   Administrator niezwłocznie informuje Użytkownika, który dokonał zgłoszenia, o podjętej decyzji, jej treści oraz uzasadnieniu, pod warunkiem, że dysponuje jego danymi kontaktowymi.

7)   Przy rozpatrywaniu zgłoszeń i podejmowaniu decyzji Administrator nie stosuje zautomatyzowanych narzędzi.

8)   W sytuacji wystąpienia Nielegalnych Treści albo Treści niezgodnych z niniejszym Regulaminem, Administrator może:

a.    usunąć treść;

b.    ograniczyć ich widoczność;

c.    uniemożliwić do nich dostęp;

d.    depozycjonować treść.

9)   Administrator zastrzega sobie również możliwość:

a.    zawieszenia, ograniczenia lub zakończenia świadczenia usług w części lub całości;

b.    zawieszenia, ograniczenia lub usunięcia konta Użytkownika.

10) Moderowanie Treści następuje na podstawie przepisów prawa, w szczególności przepisów DSA i postanowienia niniejszego regulaminu.

11)   Administrator ma prawo w dowolnym momencie moderować Treści zamieszczane przez Użytkowników, zapewniając, że proces ten odbywa się w sposób niearbitralny, obiektywny i z zachowaniem należytej staranności. Jednocześnie Administrator zastrzega, że nie ma obowiązku uprzedniego kontrolowania Treści Użytkowników zamieszczanych przez Użytkowników, w szczególności poprzez kontrolę prewencyjną (np. poprzez uprzednie zatwierdzanie treści Użytkownika) lub w jakiejkolwiek innej formie sprawdzania Treści Użytkowników. W razie wykrycia niezgodności Treści Użytkownika z Regulaminem Administrator może podjąć działania, o których mowa w pkt 8) i pkt 9).

12) W przypadku usunięcia treści Użytkownika, ograniczenia widoczności Treści Użytkownika, uniemożliwienia do nich dostępu, depozycjonowania treści Użytkownika, zawieszenia, ograniczenia lub zakończenia świadczenia usług w części lub całości czy zawieszenia, ograniczenia lub usunięcia konta Użytkownika, Administrator niezwłocznie powiadamia o tym Użytkownika, który zamieścił Treści Użytkownika podlegające usunięciu, ograniczeniu widoczności, uniemożliwieniu do nich dostępu, depozycjonowania, zawieszenia, ograniczenia lub zakończenia świadczenia usług w części lub całości czy zawieszenia, ograniczenia lub usunięcia konta Użytkownika, podając uzasadnienie dla swojej decyzji.

13) W przypadku usunięcia treści Użytkownika, ograniczenia widoczności, uniemożliwienia do nich dostępu, depozycjonowania, zawieszenia, ograniczenia lub zakończenia świadczenia usług w części lub całości czy zawieszenia, ograniczenia lub usunięcia konta Użytkownika, Administrator niezwłocznie powiadamia o tym Użytkownika, jako niezgodnych z niniejszym Regulaminem oraz stanowiących nielegalną Treść. Użytkownik, który zamieścił te Treści Użytkownika, może złożyć odwołanie na zasadach opisanych w pkt 15) -17).

14) Administrator poinformuje Użytkownika, który zgłosił Nielegalne Treści, oraz inne zaangażowane osoby o podjętej decyzji i podjętych działaniach, wskazanych w pkt 8) i 9) powyżej. Informacja ta zostanie przekazana wraz z uzasadnieniem na kontakt określony w pkt 2) lit. c.

15) Użytkownik ma prawo odwołać się od decyzji Administratora w terminie 14 dni od jej doręczenia, przedstawiając uzasadnienie swojego stanowiska.

16) Administrator rozpatrzy odwołanie w ciągu 14 dni od dnia jego otrzymania i przekaże Użytkownikowi ponowną decyzję wraz z uzasadnieniem.

17) Administrator zapewnia, że odwołania dotyczące Treści Użytkownika nie będą rozpatrywane w sposób zautomatyzowany.

 

           X.         Współpraca w zakresie powiadomień o Nielegalnych Treściach

 

1)     Jeśli Administrator uzyska informacje wskazujące na podejrzenie, że popełniono, popełnia się lub może dojść do popełnienia przestępstwa zagrażającego życiu lub bezpieczeństwu osoby lub osób, niezwłocznie powiadamia o tym organy ścigania lub organy sądowe zainteresowanego państwa członkowskiego lub zainteresowanych państw członkowskich i przekazuje wszystkie dostępne informacje w tym zakresie.

2)   W sytuacji, gdy Administrator nie jest w stanie z dostateczną pewnością określić zainteresowanego państwa członkowskiego, informuje organy ścigania państwa członkowskiego, w którym znajduje się jego siedziba lub w którym jego przedstawiciel prawny ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, lub informuje Europol.

 

          XI.         Monitorowanie ryzyka produktów i zgłaszania niebezpiecznych towarów

 

1)     Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby oferowane produkty były bezpieczne i zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, w tym z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2023/988 w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów (GPSR).

2)   Sprzedawca jest zobowiązany monitorować bezpieczeństwo produktów, które udostępnia na rynku.

3)   W przypadku stwierdzenia, że produkt stwarza zagrożenie dla zdrowia lub bezpieczeństwa konsumentów, a zatem jest to produkt niebezpieczny, Sprzedawca musi niezwłocznie podjąć odpowiednie działania, w tym:

a.    Wycofanie produktu z rynku;

b.    Poinformowanie konsumenta;

c.    Powiadomienie właściwych organów nadzoru rynku;

4)   Jeśli Klient podejrzewa, że produkt jest niebezpieczny, tj. może stanowić zagrożenie dla życia lub jego bezpieczeństwa, zobowiązany jest:

a.    natychmiast zaprzestać jego użytkowania,

b.    zgłosić problem zgodnie z punktem 5) niniejszego Regulaminu,

c.    oczekiwać dalszych instrukcji od Sprzedawcy, który priorytetowo podejmie działania w celu wycofania produktu z rynku oraz zapewnienia Klientowi bezpiecznego rozwiązania.

5)   Klient może zgłosić produkt stanowiący potencjalne zagrożenie dla zdrowia lub bezpieczeństwa za pośrednictwem jednego z poniższych kanałów kontaktowych:

a.    E-mail: programy.dragonkomp@gmail.com

b.    Telefon: 502 963 707

c.    Formularz zgłoszeniowy: https://dragon-komp.pl/kontakt

6)   W celu przyspieszenia procesu rozpatrzenia zgłoszenia Klient powinien dostarczyć następujące informacje:

a.    Numer zamówienia, znajdujący się w wiadomości e-mail potwierdzającej zakup lub na fakturze,

b.    Nazwa i opis produktu, którego dotyczy zgłoszenie,

7)   Klient może uzyskać informacje o wycofanych produktach oraz potencjalnych zagrożeniach poprzez sprawdzenie strony internetowej Sprzedawcy.

 

        XII.         Polityka wycofania produktów

 

1)     W przypadku stwierdzenia zagrożenia produktu dla zdrowia lub bezpieczeństwa użytkowników czy też wadliwości produktu, Sprzedawca podejmie działania mające na celu wycofanie produktu z rynku i poinformowanie klientów.

2)   Sprzedawca może wycofać produkt z oferty i/lub zalecić jego zwrot, jeżeli:

a.    Produkt jest niezgodny z przepisami prawa, w tym nie spełnia wymagań GPSR;

b.    Zidentyfikowano ryzyko dla zdrowia lub bezpieczeństwa użytkowników;

c.    Sprzedawca otrzymał zgłoszenia od klienta/klientów wskazujące na istotne wady produktu;

d.    Organy nadzoru rynku (np. Komisja Europejska, UOKiK) zaleciły wycofanie produktu.

3)   Proces wycofywania produktu obejmuje następujące działania:

a.    Identyfikacja zagrożenia – analiza zgłoszeń oraz ocena ryzyka związanego z produktem.

b.    Informowanie klientów – w przypadku wycofania produktu Sprzedawca:

·       Wysyła powiadomienia e-mailowe do klientów, którzy dokonali zakupu wycofanego produktu;

·       Publikuje ogłoszenie na stronie internetowej.

c.    Zaprzestanie sprzedaży – wycofany produkt zostaje natychmiast usunięty z oferty Sklepu.

d.    Opcje dla klientów – Sprzedawca oferuje klientom następujące możliwości:

·       Zwrot pełnej kwoty zakupu,

·       Wymianę na inny, bezpieczny produkt,

·       Dodatkowe wsparcie techniczne, jeśli jest to wymagane.

e.    Współpraca z dostawcami i organami nadzorczymi – jeśli wada produktu wynika z działań producenta, Sprzedawca podejmuje działania we współpracy z dostawcą, a w razie konieczności informuje odpowiednie instytucje nadzorcze.

4)   Klient, który otrzymał powiadomienie o wycofaniu produktu, powinien:

a.    Natychmiast zaprzestać jego używania.

b.    Skontaktować się ze Sprzedawcą w celu uzyskania dalszych instrukcji, korzystając z jednej z poniższych metod:

·       E-mail: programy.dragonkomp@gmail.com

·       Telefon: 502 963 707

·       Formularz zgłoszeniowy: https://dragon-komp.pl/kontakt

c.    Przygotować numer zamówienia w celu przyspieszenia obsługi zgłoszenia.

5)   Klienci mogą uzyskać aktualne informacje o wycofanych produktach poprzez sprawdzenie strony internetowej Sprzedawcy.

6)   Sprzedawca podejmuje wszelkie niezbędne działania w celu zapewnienia bezpieczeństwa sprzedawanych produktów i zobowiązuje się do przejrzystej komunikacji z klientami w przypadku wycofania produktu z rynku.

7)   Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z dalszego użytkowania wycofanego produktu po otrzymaniu powiadomienia o jego wycofaniu.

8)   Wszelkie pytania dotyczące polityki wycofywania produktów można kierować na adres e-mail: programy.dragonkomp@gmail.com.

9)   Polityka Wycofywania Produktów stanowi integralną część Regulaminu Sklepu i obowiązuje wszystkich klientów dokonujących zakupów w Sklepie Internetowym.

 

XIII.         Prawo odstąpienia od umowy

 

1)     Na podstawie ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny.

2)   Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne, jeżeli Klient wyśle w terminie 14 dni od daty doręczenia towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy złożenie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (stanowiący załącznik nr 1 do regulaminu) bądź drogą mailową na adres: programy.dragonkomp@gmail.com

3)   Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy na swój koszt.

4)   W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.

5)   Sklep zwraca środki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków jest wykonywany na kartę.

6)   W przypadku, gdy Klient wybrał sposób dostawy przedmiotu inny niż najtańszy oferowany przez Sklep, Sklep nie zwróci Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sklep zwróci jedynie koszt najtańszej dostawy danego przedmiotu do Klienta.

7)   Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania).

8)   Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w poniższych przypadkach umów:

a.    dostarczanie treści cyfrowych (np. oprogramowania w wersji ESD), które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sklep o utracie prawa odstąpienia od umowy;

b.    w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

c.    w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

d.    świadczeniu usług, jeżeli Sklep wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sklep utraci prawo odstąpienia od umowy;

e.    w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sklep nie sprawuje kontroli i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

f.      w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

g.    w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

h.    w której Klient wyraźnie żądał, aby Sklep do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji (jeżeli Sklep świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Klient żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Klientowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy);

zawartej w drodze aukcji publicznej;

 

9)   Prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny nie przysługuje Przedsiębiorcy.

10) Sprzedawca ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od zawarcia umowy bez podawania przyczyny.

 

XIV.         Reklamacje

 

1.     Reklamacje dotyczące Towarów

 

1)     Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, w tym również Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22 1 Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu cywilnego.

2)   Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres: programy.dragonkomp@gmail.com. PHU Dragon-Komp Daniel Bieniek ul. Barcelońska 15a/1, 81-198 Pogórze, https://dragon-komp.pl/

3)   Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 2) powyżej.

4)   Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni od jej otrzymania.

5)   W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. Sprzedawca zwraca Klientowi koszty przesyłki.

6)   Sprzedawca nie jest producentem Towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

 

2.    Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

 

1)     Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres: PHU Dragon-Komp Daniel Bieniek ul. Barcelońska 15a/1, 81-198 Pogórze, na adres poczty elektronicznej:  programy.dragonkomp@gmail.com. lub przy użyciu formularza kontaktowego.

2)   W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.

3)   Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

4)   Gdy Przedmiotem sprzedaży jest licencja na program komputerowy/system operacyjny należy zapoznać się z postanowieniami licencyjnymi. Można je przeczytać w witrynie microsoft.com/useterms. Wymagana jest aktywacja przez telefon lub Internet. W przypadku jakiegokolwiek ujawnienia klucza produktu przez nabywcę osobom nieuprawnionym z licencji wyłączona jest odpowiedzialność zbywcy z tytułu nieuprawnionego użycia klucza produktu przez osoby nieuprawnione. W przypadku zagubienia lub kradzieży dołączonego klucza produktu firma Microsoft ani sprzedawca nie ma obowiązku zamienić na inny ani zwrócić kosztów jego zakupu. Jednakże w uzasadnionych przypadkach, po rozważeniu wszystkich okoliczności, zbywca może wymienić klucz produktu w terminie 3 miesięcy od daty transakcji. Powyższe nie stanowi podstawy roszczeń o wymianę klucza produktu.

5)   Umowy o dostarczanie treści cyfrowych, w ramach, których nabywca otrzymuje w szczególności licencję wraz z kluczem aktywacyjnym, nie są objęte odpowiedzialnością Sprzedawcy w zakresie, w jakim licencjodawca nie wywiązuje się z obowiązujących na terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego warunków umowy licencyjnej wobec licencjobiorcy.

6)   Również w sytuacji, gdy licencjobiorca naruszy warunki licencji, Sprzedawca nie odpowiada za działania bądź zaniechania licencjodawcy.

 

3.    Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń

 

1)     Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

2)   jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.

3)   jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą.

4)   może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl

 

 XV.          DANE OSOBOWE

 

1)     W przypadku Usług Sprzedaży administratorem danych jest Sprzedawca, z którym zostaje zawierana Umowa Sprzedaży, Daniel Bieniek. Przed dokonaniem zakupu Klient jest informowany, z kim zostaje zawierana Umowa Sprzedaży.

2)   W przypadku założenia Konta administratorem danych jest Daniel Bieniek

3)   Z inspektorem ochrony danych Daniel Bieniek można się skontaktować pod adresem:programy.dragonkomp@gmail.com

4)   Sklep udostępniając Klientowi możliwość rejestracji i prowadzenia Konta przetwarza dane w celu świadczenia usługi, na podstawie akceptacji regulaminu, który stanowi swoistą umowę (art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

5)   Daniel Bieniek przetwarzać będzie dane Klienta w celu realizacji Umowy Sprzedaży, w oparciu o zawieraną Umowę Sprzedaży, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

6)   Adres korespondencyjny Klienta może być wykorzystany na potrzeby marketingu bezpośredniego produktów lub usług właściwego administratora, prowadzonego w formie papierowej, co nie wymaga zgody (na podstawie tzw. prawnie uzasadnionego interesu, o czym mowa w art. 6 ust. 1 lit. e RODO).

7)   Po wyrażeniu odrębnej zgody, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO dane mogą być przetwarzane również w celu przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną lub wykonywania telefonicznych połączeń w celu marketingu bezpośredniego, o ile Klient wyrazi odrębną, stosowną zgodę. W przypadku wyrażenia dodatkowej zgody, na jej podstawie (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO) dane mogą być przetwarzane również w celu przesyłania informacji marketingowych dotyczących usług lub produktów innych podmiotów - w formie elektronicznej, telefonicznej lub papierowej, w zależności od wyrażonej zgody.

8)   W przypadku konieczności dostarczenia zamówienia dane osobowe mogą być udostępniane operatorom pocztowym lub przewoźnikom wyłącznie w celu dostarczenia zamówienia. Dane osobowe mogą być ujawnione, poza tym upoważnionym pracownikom lub współpracownikom administratora, jak też podmiotom udzielającym wsparcia na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia przetwarzania danych. 

9)   Dane osobowe przetwarzane w celach związanych z korzystaniem z produktów/usług będą przetwarzane na czas umożliwienia nabycia produktu i jego dostarczenia lub przez okres rzeczywistego korzystania z danej usługi, po czym dane podlegające archiwizacji będą przechowywane przez okres właściwy dla przedawnienia roszczeń, tj. maksymalnie do 10 lat. Dane osobowe przetwarzane w celach marketingowych objętych oświadczeniem zgody będą przetwarzane do czasu odwołania zgody. Dane osobowe przetwarzane w celu marketingu produktów i usług w formie papierowej, czyli na podstawie tzw. prawnie uzasadnionego interesu (co nie wymaga zgody) będą przetwarzane do czasu wniesienia sprzeciwu na takie przetwarzanie.

10) Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, Klient ma prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

11)   Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie oznaczonych danych osobowych jest niezbędne do zawarcia umowy o świadczenie usług/dostawę produktów, natomiast konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości z nich skorzystania.

 

XVI.          Regulamin Promocji: "Rabat -5%

 

REGULAMIN: "RABAT 5% ZNIŻKI "

1)     Promocja Rabat -5% dotyczy wszystkich produktów nie objętych innymi promocjami lub rabatami ze sklepu internetowego https://dragon-komp.pl/

2)   Ze strony internetowej https://dragon-komp.pl/ należy dodać do koszyka co najmniej jeden produkt spełniający następujący warunki zakupu:

a.    kwota do uzyskania rabatu: -5% wartości zamówienia (ceny bazowej brutto tego produktu),

b.    minimalna kwota zakupu od której zostanie naliczony rabat wynosi 250 zł brutto.

3)   Cena każdego produktu objętego promocją znajduje się pod emblematem i jest obniżona o 5% od ceny bazowej brutto tego produktu.

4)   Cena każdego produktu objętego promocją będzie widoczna przy tym produkcie.

5)   W celu otrzymania rabatu należy wpisać kod rabatowy RABAT w celu naliczenia kwoty rabatu. 

6)   Promocja “Rabat -5%”, nie łączy się z innymi promocjami.

7)   Organizatorem promocji pod nazwą” Rabat -5% („Organizator”) jest P.H.U. Dragon-Komp Daniel Bieniek

8)   Miejscem Promocji jest sklep internetowy działający pod adresem:  https://dragon-komp.pl/(,,Sklep internetowy”).

9)   Promocja dotyczy wyłącznie produktów ze sklepu internetowego pod adresem: https://dragon-komp.pl/.

10) Promocja przeznaczona jest dla pełnoletnich osób fizycznych, posiadających pełną zdolność do czynności prawnych, będących konsumentami w rozumieniu art. 221 k.c., którzy w okresie obowiązywania Promocji dokonają w Sklepie internetowym zakupu co najmniej jednego produktu oznaczonego podlegającemu zniżce -5% w zgodzie z pkt 9) regulaminu, i zaakceptują niniejszy regulamin poprzez kliknięcie w odpowiednim polu w koszyku.

11)   Uczestnik Promocji spełniający warunki, o których mowa w pkt 10) powyżej jest uprawniony do zakupu produktów objętych Promocją, o których mowa w pkt 9) niniejszego regulaminu, z rabatem w wysokości 5% od bazowej ceny sprzedaży każdego z produktów. Cena każdego produktu objętego promocją będzie widoczna przy tym produkcie. Uczestnik Promocji może wielokrotnie brać udział w Promocji w okresie jej obowiązywania, pod warunkiem każdorazowego spełnienia warunków określonych w niniejszym regulaminie.

12) Promocja nie łączy się rabatami udzielanymi w ramach programów lojalnościowych funkcjonujących u Organizatora, jak również nie łączy się z innymi promocjami cenowymi/ rabatowymi, obowiązującymi w Sklepie internetowym w czasie trwania Promocji.

13) Uczestnik Promocji jest uprawniony do odstąpienia zgodnie z odrębnymi przepisami od umowy sprzedaży produktów zakupionych w ramach Promocji.

14) Udział w Promocji jest jednoznaczny z akceptacją niniejszego regulaminu z zastrzeżeniem pkt 10) niniejszego regulaminu.

15) Treść niniejszego regulaminu jest dostępna na stronie internetowej pod adresem https://dragon-komp.pl/content/regulamin-sklepu.

16) Postanowienia niniejszego regulaminu nie naruszają ani nie ograniczają praw klientów z tytułu rękojmi.

17) W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego oraz innych powszechnie obowiązujących aktów prawnych.

18) Wszelkie reklamacje dotyczące Promocji będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty ich zgłoszenia.

19) Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 06 -02- 2020 roku.

 

 

XVII.          Warunki gwarancji:

1)     Produkty znajdujące się w ofercie sklepu internetowego https://dragonkomp.pl/ mogą być objęte gwarancją producenta i mogą być serwisowane przez autoryzowane serwisy na warunkach określonych przez producenta. Szczegółowe warunki gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta, dostarczonej klientowi wraz z towarem.

2)   Podczas obierania przesyłki, w obecności kuriera, Klient powinien dokładnie sprawdzić zawartość paczki i stan sprzętu. Jeżeli stwierdzi uszkodzenia należy sporządzić protokół u kuriera i odesłać przesyłkę lub jej nie odbierać. Jeśli usterki nie zostały zauważone w chwili odbierania przesyłki, a sprzęt jest wadliwy, wówczas należy niezwłocznie poinformować o tym fakcie sprzedawcę.

3)   Warunkiem przyjęcia towaru na serwis jest dostarczenie wadliwego towaru wraz z kartą gwarancyjną, dowodem zakupu i dokładnym opisem usterki na adres serwisu: https://dragon-komp.pl/ PHU Dragon-Komp Daniel Bieniek ul. Barcelońska 15a/1, 81-198 Pogórze, z dopiskiem „SERWIS”.

4)   W przypadku zestawów nieplombowanych podstawą przyjęcia towaru na serwis są nie naruszone stickery, umożliwiające bezsprzeczną identyfikację podzespołów w zestawie.

5)   Sklep internetowy z Oprogramowaniem  https://dragon-komp.pl/ obowiązuje się do naprawy towaru zgłoszonego w ramach reklamacji w terminie 14 dni roboczych, od daty przyjęcia towaru do serwisu. W przypadku naprawy o szczególnym stopniu trudności (np. sprowadzenia podzespołów z zagranicy), termin naprawy ulega przedłużeniu do 21 dni roboczych.

6)   Utrata gwarancji następuje w przypadku stwierdzenia:

a.    zerwania lub uszkodzenia plomb gwarancyjnych,

b.    samowolnych napraw przeprowadzonych przez osoby nieuprawnione,

c.    uszkodzenia lub zniszczenia numerów seryjnych,

d.    uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, termicznych lub celowego uszkodzenia towaru i wywołanych przez nie wady,

e.    uszkodzeń powstałych przez niewłaściwe korzystanie lub niezgodne z instrukcją użytkowania, instalacji, przechowywania lub konserwacji towaru,

f.      uszkodzeń powstałych w wyniku stosowania nieoryginalnych lub niezgodnych z zaleceniami producenta materiałów eksploatacyjnych,

g.    zniszczonej lub nieczytelnej karty gwarancyjnej, lub dowodu zakupu

7)   W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Klient.

8)   Sklep internetowy z Oprogramowaniem  https://dragon-komp.pl/  nie bierze odpowiedzialności za szkody i straty powstałe w wyniku niemożności korzystania ze sprzętu, pozostającego w naprawie, ani za dane znajdujące się na dyskach i innych nośnikach dostarczanych do serwisu.

9)   Po dokonaniu napraw serwisowych https://dragon-komp.pl/ zobowiązuje się odesłać sprzęt do Klienta, na koszt sklepu.

10) W pozostałym zakresie niniejsze warunki gwarancji normuje Kodeks Cywilny.

 

XVIII.         Postanowienia końcowe

 

1)     Administrator/Sprzedawca zastrzega sobie prawo do modyfikacji niniejszego Regulaminu w dowolnym momencie w przypadkach oraz zakresie wynikającym z następujących okoliczności:

a.    zmiana obowiązujących przepisów prawa, o ile ma ona wpływ na treść Regulaminu;

b.    potrzeba doprecyzowania postanowień Regulaminu lub ich zmiany w związku ze zmianą interpretacji przepisów prawa przez organy administracji publicznej, sądy powszechne oraz inne instytucje zajmujące się ochroną praw konsumentów, w tym w szczególności wynikająca z orzeczeń, wyroków, decyzji, postanowień, zaleceń lub wytycznych wyżej wymienionych podmiotów;

c.    wdrożenie nowych funkcjonalności Strony lub modyfikacja jej dotychczasowego zakresu;

2)   Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą/Administratorem a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.

3)   Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą/ Administratorem a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22 1 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

4)   W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy ustawy o prawach konsumenta, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (akt o usługach cyfrowych),Rozporządzenie 2023/988 w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów, zmieniające rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1025/2012 i dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2020/1828 oraz uchylające dyrektywę 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego i Rady i dyrektywę Rady 87/357/EWG oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

5)   O wszelkich zmianach każdy Klient zostanie poinformowany poprzez informacje na stronie głównej Sklepu zawierającej zestawienie zmian i termin ich wejścia w życie. Klienci posiadający Konto Klienta zostaną dodatkowo poinformowani o zmianach wraz z ich zestawieniem na wskazany przez nich adres poczty elektronicznej. Termin wejścia w życie zmian nie będzie krótszy niż 14 dni od dnia ich ogłoszenia. W razie, gdy Klient posiadający Konto Klienta, nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę/Administratora w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Brak akceptacji skutkuje rozwiązaniem umowy.

6)   "może złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/"

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

- Adresat: PHU Dragon-Komp Daniel Bieniek ul. Barcelońska 15a/1, 81-198 Pogórze, e-mail: programy.dragonkomp@gmail.com

Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

- Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

- Adres konsumenta(-ów)

- Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

- Data

(*) Niepotrzebne skreślić.

 

 WZÓR ZGŁOSZENIA INFORMACJI NIELEGALNYCH

(Aby ułatwić proces zgłaszania nielegalnych treści, można przesyłać informacje zgodnie z poniższym wzorem. Korzystanie z tego wzoru jest opcjonalne.)

- Imię i nazwisko zgłaszającego:

- Adres e-mail zgłaszającego:

(Pola na dane zgłaszającego nie tyczą się zgłoszeń dotyczących informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3–7 dyrektywy 2011/93/UE, tj. przestępstw seksualnych wobec dzieci i pornografii dziecięcej)

- jasne wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji treści nielegalnej, takiej jak dokładny adres URL lub dokładne adresy URL;

- Ewentualne dodatkowe informacje, które pozwolą na zidentyfikowanie zgłaszanej treści (np. screen, zdjęcie),

-Uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których uważam, że zgłaszana treść jest nielegalna,

- Oświadczenie o następującej treści:


Oświadczam, że działając w dobrej wierze powziąłem/powzięłam przekonanie o prawdziwości i kompletności informacji oraz zarzutów zawartych w moim zgłoszeniu.

Nowa rejestracja konta

Posiadasz już konto?
Zaloguj się zamiast tego lub zresetuj hasło